Etykiety

arlekin (2) baletnica (1) chata góralska (4) GoldenKite (11) Gołąbki (5) haed (12) haft (66) Inne (2) jack (4) kot (2) misie (9) myszy (4) Profilo (4) SAL-madame (5) Skończone (18) słoń (8)

niedziela, 22 lutego 2015

Tompoli i tamborek

W międzyczasie skończony jeden obrazek. Pora na następne.


Chcę się pochwalić ręcznie zrobionym tamborkiem. jest to pocięta rura PCV i kątowniki do niej. Materiał trzyma zapomniałam jak to się nazywa, ale pierwotnym przeznaczeniem jest trzymanie folii w tunelach foliowych. Marzyłam o kupnie gotowego, ale cena mnie odstraszyła. Ten wyszedł ok. 20 zł i mam różne długości boków. Klipsy zakupione w http://www.geo-polska.pl/pl/systemy-mocowania-folii/klipsy-mocujace 



3 komentarze:

  1. Śliczny haft i świetny pomysł na zrobienie tamborka! :) można wiedzieć gdzie można kupić takie rurki, kątowniki i trzymacze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Klipsy kupiłam w tym sklepie http://sklep.geo-polska.pl/25-klipsy-do-mocowania-folii. Trzymają bardzo mocno. Nie zniszczyły mi materiału, ale jak ktoś by chciał może jakiś materiał inny podłożyć. Rurki i kątowniki w sklepie budowlanym obi lub innym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny misiek!
    Świetny pomysł na tamborek. Już takie robione samodzielnie widziałam, ale klipsy widzę po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń