Etykiety

arlekin (2) baletnica (1) chata góralska (4) GoldenKite (11) Gołąbki (5) haed (12) haft (66) Inne (2) jack (4) kot (2) misie (9) myszy (4) Profilo (4) SAL-madame (5) Skończone (18) słoń (8)

piątek, 26 czerwca 2015

Coś innego

Chciałam spróbować i spróbowałam diamonds painting. Oczywiście tacie też wcisnęłam do zrobienia jeden wzorek, dostał ode mnie na urodziny. Zestawy zostały kupione na aliexpress. a przesyłkę czekałam około 2,5 tyg. A oto efekty. Mój


I taty:

 
Chciałam spróbować haftować tak zwanym parking. Wybrałam wzór który myślałam że strasznie mi się podoba. Niestety jak doszłam do pierwszych kwiatków stwierdziłam, że całość brzydko wyjdzie, obrazek jest źle przerobiony. Nie polecam tych wzorów. Może kiedyś skuszę się na przerobienie tego obrazu na wzór.



A teraz pokazuję postępy pracy w hafcie HAED Boot Camp




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz