Etykiety

arlekin (2) baletnica (1) chata góralska (4) GoldenKite (11) Gołąbki (5) haed (12) haft (66) Inne (2) jack (4) kot (2) misie (9) myszy (4) Profilo (4) SAL-madame (5) Skończone (18) słoń (8)

piątek, 4 listopada 2011

Pro filo (nr.62)

Na prośbę z komentarza od anenia wstawiam inny numer i niektóre prace. 
U mnie gazetka jest w empiku jak już pisałam ale też nie mam wszystkich numerów, bo chyba nie dostają :(. A kosztuje nie mało bo aż 25 zł.
Próbowałam kiedyś znaleźć w internecie skany z numerów, ale nie udało mi się.










2 komentarze:

  1. gazetka prezentuje się bardzo ciekawie. Twoje prace powalają, tworzysz piękne i bardzo czasochłonne obrazy. będę regularnie do Ciebie zaglądać. zapraszam również do mnie
    http://pogodzinach-u-kasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna gazetka, szukam wzoru haftu związanego z NY widzę że w tej gazetce jest może mogłabyś podesłać mi wzór, byłabym wdzięczna tami_dj@wp.pl

    OdpowiedzUsuń